Po wejściu na stronę będziesz miał możliwość dołączenia lub utworzenia spotkania, poniżej znajduje się lista oczekujących spotkań.. W innym przypadku wybierz podrzędną jednostkę.Utwórz spotkanie do późniejszego wykorzystania: Aby udostępnić uczestnikom przyszłego spotkania jego szczegóły, skopiuj link do spotkania i udostępnij go uczestnikom.. Do końca, naciśnij tam, gdzie jest napisane "Zapisz" i umieścisz ten sam link w aplikacji Google Meet.. Możesz dołączyć do spotkania za pomocą kodu spotkania lub linku.. Krok 1.. Omówiliśmy również, jak nagrywać za pomocą narzędzi wbudowanych w systemy Windows i macOS.. Zminimalizuj OBS.. Rozpocznij spotkanie lub dołącz do spotkania, a następnie kliknij wielokropek.. Poczekaj na rozpoczęcie.Kliknij Ustawienia wideo w Meet.. Po dołączeniu do spotkania można dodać wirtualne tło do wideo, udostępnić swój ekran i czatować z innymi uczestnikami, jeśli prowadzący .Jak nagrywać Google Meet w oryginalnej jakości.. Kliknij Rozpocznij nagrywanie.. Po kliknięciu przycisku "Wygeneruj link" zostanie wyświetlony konkretny adres URL do zajęć.. Następnie musisz dostosować obszar nagrywania.Przejdź do centrum sterowania tuż przed uruchomieniem Google Meet lub prezentacji i kliknij przycisk nagrywania ekranu Teraz wybierz, czy chcesz włączyć mikrofon Kliknij Rozpocznij nagrywanie Po zakończeniu spotkania kliknij Zatrzymaj, aby zakończyć nagrywanie.Jeśli korzystasz z Google Meet i chcesz nagrywać swoje spotkania, oto jak nagrywać spotkania w Google Meet zarówno na komputerze, jak i telefonie komórkowym..
Kliknij Nowe spotkanie.
Następnie kliknij tam i wyszukaj aplikację Google Meet.. Kliknij Zapisz Wyślij.. Kliknij "Akceptuj", gdy pojawi się powiadomienie "Zapytaj o zgodę".Aug 27, 2020Rozpoczęcie pracy z platformą.. Na tym etapie musisz uzyskać zgodę innych uczestników spotkania.Użyj mobilnej aplikacji Google Meet, aby dołączyć do spotkania, poprowadzić spotkanie lub udostępnić swój ekran pozostałym uczestnikom.. Aby zastosować to ustawienie do wszystkich użytkowników, pozostaw wybraną jednostkę organizacyjną najwyższego poziomu.. Krok 2.. WniosekNa urządzeniu kliknij aplikację Google Meet , aby ją otworzyć.. W wyświetlonym oknie kliknij Początek.. Po zakończeniu spotkania kliknij w ikonkę opcji, a następnie w Zatrzymaj nagrywanie .Aby to zrobić, musisz naciśnij raz w trakcie spotkania 3 punkty, które pojawiają się w lewej dolnej części, a następnie z rozwijanej listy wybierz funkcję "nagrywaj spotkanie".. Aby rozpocząć, musimy wejść na nasze konto Google, a następnie wejść na stronę Meet ().. Rozpoczynanie.Obok Dołącz w Google Meet kliknij strzałkę w dół Dodaj transmisję na żywo.. Po zakończeniu spotkania otwórz OBS i kliknij Zatrzymaj nagrywanie.. Skopiuj wyświetlone informacje o spotkaniu..
Wybierz opcję Utwórz spotkanie na później.
dla.. Aby rozpocząć spotkanie.Tam musisz iść aplikacje Google które znajdują się w prawym górnym rogu.. Bezpłatne pobieranie, instalowanie i uruchamianie AnyMP4 Screen Recorder w Twoim komputerze.. W głównym interfejsie musisz kliknąć Magnetowid do nagrywania w Google Meet.. Krok 2.. Połączenia są synchronizowane, więc możesz rozpocząć rozmowę wideo na jednym urządzeniu i kontynuować ją na innym.. Krok 3.. Rozpocznij spotkanie lub dołącz do spotkania W prawym dolnym rogu kliknij Czynności Nagrywanie .. Zacznijmy od zintegrowanej opcji, która jest już dostępna w Google Meet.. Po wejściu na spotkanie możesz znaleźć plik 3 kropki menu u dołu ekranu.. Ponownie kliknij Dodaj transmisję na żywo, aby potwierdzić.. Uwaga: transmisja nie jest uruchamiana.Na spotkanie możesz zaprosić do 500 uczestników (zarówno z organizacji, jak i spoza niej).. Skorzystaj z tego przewodnika, aby dowiedzieć się, jak dołączyć do spotkania Zoom Meeting i aktywnie w nim uczestniczyć.. Należy zauważyć, że dzięki Google Meet .. Klikniemy opcję "Dołącz do spotkania lub .Nov 16, 2020Krok 1 Wejdź na stronę internetową.. Krok 2 Następnie powinieneś kliknąć Akceptuje w oknie programu Zapytaj o zgodę.Przyjrzyjmy się teraz, jak nagrać sesję lub spotkanie w Google Meet.. Udostępnij informacje, gdy będziesz gotowy do rozpoczęcia spotkania, lub użyj ich w wiadomości e-mail z zaproszeniem.Uruchom Google Meet, a następnie Rozpocznij lub Dołącz do spotkania..
Kliknij w ikonkę opcji, a potem w Nagraj spotkanie .
PODSTAWY.Apr 24, 20221 day agoApr 15, 2022Instrukcja nagrywania Google Meet bez innego oprogramowania Krok 1. uczestników.. Uwaga: spotkanie w Google Meet będzie można nagrywać tylko wtedy, gdy należysz do niektóre obszary robocze .#GoogleMeet (wcześniej #Hangouts Meet) to aplikacja, która pozwala nam na przeprowadzenie wideokonferencji online z zespołem liczącym nawet 250 osób!Jak krok.Dec 8, 2021Zaloguj się do Google Meet i poszukaj opcji, która mówi "Generuj link" 'w klasie.. Pobierz ją ze sklepu Google Play lub Apple Store.. Spośród wszystkich rozwiniętych opcji kliknij "Nagraj spotkanie".. Nagraj Google Meet, korzystając z natywnej opcji w Google Workspace .. Co wybrać do nagrywania Google .Oto jak nagrać rozmowę wideo w najpopularniejszych aplikacjach do wideokonferencji.. Poczekaj na rozpoczęcie nagrywania (pozostali uczestnicy zostaną powiadomieni o rozpoczęciu lub zakończeniu nagrywania).. Kliknij tam ponownie, a pojawi się ekran główny Google Meet, gdzie możesz szybko zaplanować spotkanie lub możesz kliknąć "Rozpocznij spotkanie lub dołącz do spotkania", kliknij tam, rozpocznij spotkanie.Nagraj spotkanie w Google Meet Aby nagrać spotkanie w Google Meet, wykonaj te czynności..
Kliknij go i wybierz plik Rekordowe spotkanie przycisk.
Jak nagrywać rozmowy wideo w Google Meet.. Krok 1 Gdy masz sesję lub spotkanie Google Meet, po prostu kliknij trzy kropki menu w prawym dolnym rogu.. Odwiedź Google Meet w przeglądarce..